Op woensdag 15 mei hopen we met de oudere leden van onze gemeente, en allen die graag met ons mee willen, weer een reisje te maken. Dit jaar gaan we naar de Achterhoek.

- Vertrekpunt: Berkenweg - hoek Ludenlaan
- Vertrektijd: 9.00 uur

Vanaf half 9 staat de bus voor de Ludenkapel klaar om in te stappen.

We rijden naar de Achterhoek, naar Museum Smedekinck, in een historische hoeve aan de rand van het dorp Zelhem, waar bij aankomst een kopje koffie of thee met een heerlijk stukje taart wordt geserveerd.

We brengen een bezoek aan de prachtig gerestaureerde boerderij en de kruidentuin, waar ons een en ander wordt verteld over de ontstaansgeschiedenis en de leefwijze van de Zelhemmers door de eeuwen heen.
Ook gebruiken we hier een uitgebreide lunch. Ter afsluiting treedt er een dansgroep op.

Zoals u ziet speelt het hele programma zich af op 1 locatie en hoeven we niet diverse malen in- en uit de bus te stappen!

- Rond 16.00 uur stappen we weer in de bus voor onze terugreis.

Het ziet er allemaal prima uit en als het weer een beetje mee wil werken belooft dit dan ook een prachtige dag te worden.

We zijn blij u mee te kunnen delen dat onze gepensioneerde plaatsgenoot de heer Ko Duikers, bij velen bekend door o.a. zijn beroep als ambulanceverpleegkundige op de regionale ambulance en zijn AED cursussen, vandaag met ons meegaat om zo nodig medische hulp te verlenen.

Wij vragen u een bijdrage van € 45,00* voor deze dag, vooraf te voldoen. Het is mogelijk dit bedrag over te maken op rekeningnummer NL14 RABO 0385 2175 52 t.n.v. Diaconie Prot. Gem. Doorn, o.v.v. “Seniorenreis”. Wilt u er op toezien dat het bedrag vóór 10 mei 2024 op de bankrekening staat?
Alvast dank u wel.

Hebt u zin om met ons mee te gaan, geeft u zich dan op vóór 10 mei a.s. bij:

Piet Kooij, tel. 413732, Marion Lagaaij, tel. 06-11 28 82 40, Dik de Man, tel. 561877,
Bep Niessen, tel. 06-53 97 86 09, Leo van Eersel, tel. 414734 of Alice Catsburg, tel. 06-25 10 22 92

Graag tot ziens op woensdag 15 mei 2024!

Met vriendelijke groet,
team SeniorenMiddagen Corry en Leo van Eersel, Piet Kooij, Marion Lagaaij, Martha en Dik de Man, Bep Niessen en Alice Catsburg

* We hebben het bedrag van € 45,00 zo laag mogelijk gehouden om het voor iedereen haalbaar te maken. Is het bedrag voor u toch te hoog dan kunnen wij u tegemoetkomen. Wilt u extra bijdragen, dan is dat van harte welkom.